سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید انواع حوله کلاهی موی سر حمام دخترانه زنانه 2023

صفحه خانگی پارسی یار درباره

تمیز شستن حوله حمام در یک سوت بهم زدن در خانه

    نظر

این یکی از سوالاتی باشد که برخی خانوم های عزیز ایرانی دارند. اما پاسخ به این سوال به نوع استفاده و اینکه افراد دیگر می توانند به این تشک دسترسی داشته باشند بستگی دارد. با این حال، اگر حوله های خود را دارید یا قصد دارید خودتان بشویید، باید به این سوال پاسخ دهید و پیشنهاد دهید حداقل هفته ای یک بار یا بعد از پنج بار استفاده، حوله های خود را بشویید.به خاطر داشته باشید که هر زمان دست، صورت یا بدن خود را با حوله خشک می کنید، سلول های مرده پوست را به حوله منتقل می کنید. این سلول ها روی پارچه های حوله ای جمع می شوند و اگر به موقع تمیز نشوند و در معرض رطوبت قرار نگیرند و دوباره خیس شوند، می توانند رشد کنند و آلوده شوند. پس ، به جای تمیز کردن حوله هر بار که از آن استفاده می کنید، آلودگی های بیشتری را به بدن خود منتقل می کنید.

 

 

 

تمیز شستن حوله حمام در یک سوت بهم زدن در خانه

 

حوله را در آب سرد شستشو بدهید :

یکی از رایج ترین اشتباهات بسیاری از افراد هنگام شستن بالش و سایر لباس ها مانند لباس خواب، شستن بالش با آب گرم است. آب داغ عمر فرش را کوتاه می کند و آن را کهنه و نامرغوب می کند، بنابراین شستن با آب داغ ایده خوبی نیست زیرا فکر می کنید لکه را بهتر از قبل از بین می برد.به همین دلیل استفاده از آب سرد برای شستن حوله ها توصیه می شود.

 

 

 

 

 

بوی بد حوله خونه  را با آب گرم و سرکه اوکی کنید :

 

و ناشی از رطوبت و دمای هوا، هنگام استفاده از حوله، حس ناخوشایندی را به انسان دست می دهد، اما چگونه می توان این حس ناخوشایند را از حوله های تمیز خلاص کرد؟سنتی ترین و بهترین راه برای از بین بردن بوی بد حوله این است که  آب داغ چه ولرم یا خیلی داغ که می تواند ظاهر حوله  را خراب کند  پس در اب سرد قرار دهید و سپس روی آن یک لیوان سرکه بگذارید. حوله را دور بریزید. محلول آب و سرکه را روی حوله بمالید و بعد از 11 دقیقه حوله را بشویید. این روش بوی نامطبوع حوله را به راحتی از بین می برد، اما پس از این شستشو، فرش نیاز به شستشوی مجدد با مواد شوینده و نرم کننده دارد تا حوله نرمی خود را از دست ندهد.

 

 

 

تمیز شستن حوله حمام در یک سوت بهم زدن در خانه

 

 

 

جمع بندی :

وقتی حوله ها را از ماشین لباسشویی بیرون آوردید خوب تکان دهید. این کار پرزها و حلقه های حوله را متورم می کند و باعث جذب بیشتر آن می شود. حوله های کرکی را اتو نکنید. این باعث می شود حوله به خوبی آب را جذب نکند. همچنین می توانید حوله را تکان دهید تا از ایجاد پرز در خشک کن جلوگیری کنید. در نتیجه زمان لازم برای خشک شدن را کاهش پیدا میکند